tirsdag 12. mars 2013

Padletur i kveldssol med havblikk

Veldig mye kaldere i dag, og litt merkelig å grave frem utstyret og å kave i snø på kaia for å komme i båten, men når vel uti er alt bra!

Speilblankt hav - dette blir en tur med mange bildepauser merker jeg!

Hestmannen speiler seg helt ned hit.

Blåsa til Wille er arbeidsledig - båten er solgt. 

Naustet til Tor og Kitty står bortimot ubrukt dessverre. 

Esiden uten e, bare meg og en teist.

Opp Lunderøysundet og over Sjona ser en hele gullrekka nordover.

Når en runder lykta på Bukkholmen ser en rett inn på toppene på Lurøy innland. 

Aldra med Strandtindan. 

Her er Nonstindan og den fine båten min også med i bildet.

En flokk med skarv dykket og koste seg. Sikkert bra med fisk, da. 

Hjemtur - før det blir mørkt i dag.

Satt her og tenkte at jeg tror ingen i hele verden kan ha en så fin dag som meg!

Ser det ikke så godt her, men ørneparet på Lunderøya sitter vinge ved vinge og speider som vanlig.

Hjemme!