søndag 2. november 2025

Buenos Aires med Merete

Oslo-Amsterdam-Buenos Aires med Merete i går. Rett til La Boca i dag. Nydelig vårvær.

De pølsene, grilling over alt





Ble et lite tangokurs








Lunsj i havnen


Søndagsmarkedet i San Telmo var artig å få med seg!

De brede gatene og trærne! 

Og de vakre bygningene

Juan Peron

Papegøyer

Falkland monument






Casa Rosada


De tar vare på trærne


Broen heter Puente de la Mujer, kvinnebroen


Kastanjer? Blomstrer i alle fall. Masse vakre vårfarger

Uterestaurant etter lang dag på føttene








Casa Rosada opplyst i mørket.