MEST VANLIG I TEMPERERTE, KYSTNÆRE FARVANN. OG INNIMELLOM PÅ TUR UTASKJÆRS...
mandag 29. september 2008
Fjellandsbyen - ikke så klare enda?
Lodgen skrider sakte frem. Verken tak eller ytterkledning er klart enda, så det ser mørkt ut for sesongåpning. Hullet til Planbo er ja, bare et hull. Kanskje det underjordiske parkeringshuset blir klart. Det har tatt to år. Undres på toppetasjene?