SPEKKHOGGER´N
MEST VANLIG I TEMPERERTE, KYSTNÆRE FARVANN. OG INNIMELLOM PÅ TUR UTASKJÆRS...
mandag 29. september 2008
Nok om jobb...
Må gå en ettermiddagstur på en sånn dag. Se så fine tistlene er enda!
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden