fredag 17. oktober 2008

Bikkjekaldt, Storhøvda 1075 moh


Gnistrende høstvær er vel kaldt. Bra dere ikke kjøpte hytte i Helsinglia J+R - det er alltid mørkt der, og garantert en kuldegrop. Helsingvannet og Storevatn ser flotte ut, da!