MEST VANLIG I TEMPERERTE, KYSTNÆRE FARVANN. OG INNIMELLOM PÅ TUR UTASKJÆRS...
fredag 10. oktober 2008
Man tager hva man haver
I disse krisetider høster vi egen mat. I dag en lett lunsj med kamskjellsashimi og krabber. Sigrun, du er en knupp som forskyner oss med wasabi og ingefær!