SPEKKHOGGER´N
MEST VANLIG I TEMPERERTE, KYSTNÆRE FARVANN. OG INNIMELLOM PÅ TUR UTASKJÆRS...
tirsdag 21. oktober 2008
Mange som gleder seg?
Man blir litt fristet til skiturer av å se vinteren nærme seg.
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden