SPEKKHOGGER´N
MEST VANLIG I TEMPERERTE, KYSTNÆRE FARVANN. OG INNIMELLOM PÅ TUR UTASKJÆRS...
lørdag 25. oktober 2008
Mot Vesle- og Storehorn
Utrolig fin effekt av snøen som ligger ned til rundt 800m. Bare juks - det er over null også her på toppene.
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden