SPEKKHOGGER´N
MEST VANLIG I TEMPERERTE, KYSTNÆRE FARVANN. OG INNIMELLOM PÅ TUR UTASKJÆRS...
torsdag 16. oktober 2008
Anne-Maris kommentar:
Han er jo akkurat som alle helgelendinger. Tar seg til rette og frekk som fan ;-)
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden