SPEKKHOGGER´N
MEST VANLIG I TEMPERERTE, KYSTNÆRE FARVANN. OG INNIMELLOM PÅ TUR UTASKJÆRS...
søndag 14. desember 2014
Hvitt og fint
Yeah - snø!
Bygene som passerte ser ut til å være ferdige
Litt grums igjen i Vest
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden