søndag 28. desember 2014

Ettermiddagstur i snøbyger

Eneste livet jeg så - en ørn mot Tomma

Alle spor var snødd igjen, så det ble fin trening ned til sørodden

Fint i kanalene, men islagt i partier så det ville være vanskelig å padle gjennom

Stille og fint

Svanene har dratt sin vei

Snøbyger i Åsværfjorden

Lysene tent på Lovund

Noen hjemme på Moflaget også

Månen lyste fint opp

Slapp å brue hodelykten

Halv fire og litt overskyet - da kommer utelysene på

Utrolig stille og fint med høy flo