Eneste livet jeg så - en ørn mot Tomma
Alle spor var snødd igjen, så det ble fin trening ned til sørodden
Fint i kanalene, men islagt i partier så det ville være vanskelig å padle gjennom
Stille og fint
Svanene har dratt sin vei
Snøbyger i Åsværfjorden
Lysene tent på Lovund
Noen hjemme på Moflaget også
Månen lyste fint opp
Slapp å brue hodelykten
Halv fire og litt overskyet - da kommer utelysene på
Utrolig stille og fint med høy flo











