Stormen har passert og det er dønn stille
Vannet stiger - da er det fristende å ta en fisketur
Jeg har pakket meg godt inn og væpnet meg megd kamera. Solen treffer Elvasstinden.
Træna. Store dønninger, så det ser ut som om vannstanden er i høyeste laget der ute. Husøya synes ikke engang.
For et lys - solen er under Søstrene enda, men det lyser en oransje kule over
Nesøya. Det er friskt ut der ute
Sol på årets mørkeste dag. Rett sør for polarsirkelen - alle teorier stemmer.
Fiskeren.
Hestmannen var superfin i dag!
Solen mellom Botnkrona og Grytfoten
Ferga går og går
Det ser litt kaldt ut, men det var helt fin temperatur i luften
Bak Skjerdingen før den kommer fram mellom Tvillingan og den.
Lovund soler seg også
Må jo passe ekkoloddet litt også
Dette er utrolig stilig å kunne gjøre midtvinters!
Sjona la seg heldigvis raskt etter stormen
Uer på is. Vi fikk mye fin lange, uer og sei. Mmmm
Tilbake på E-siden
Nå går det mot lysere tider
På ivrig måkejakt mens vi sløyer. Ikke å anbefale å gå på sjøen nå Pus.




















