lørdag 10. januar 2015

Goood morgen!

Månen lurer seg ned bak Lovund, mens solen kommer opp bak Syv søstre og skinner inn i stuen. Det skal bli storm fra øst i dag, mens Nina herjer på Øst- og Vestlandet. Heftig.

Det synes ikke så godt at det uler her 

Artig med storm når det ikke er mørkt og regner samtidig

Spår en fargerik og fin dag - uten at en får vært så mye ute likevel

Klart vann, men for forkjølet til å dykke. Andre aktiviteter er ikke så fristende på isen

Hyggelig nabolag

Ikke bølger på Esiden når det blåser fra øst 

Skrållan er islagt

Hestmannen våkner

Åmnøya lyser fint opp over nabofjorden fra Våga.