Månen lurer seg ned bak Lovund, mens solen kommer opp bak Syv søstre og skinner inn i stuen. Det skal bli storm fra øst i dag, mens Nina herjer på Øst- og Vestlandet. Heftig.
Det synes ikke så godt at det uler her
Artig med storm når det ikke er mørkt og regner samtidig
Spår en fargerik og fin dag - uten at en får vært så mye ute likevel
Klart vann, men for forkjølet til å dykke. Andre aktiviteter er ikke så fristende på isen
Hyggelig nabolag
Ikke bølger på Esiden når det blåser fra øst
Skrållan er islagt
Hestmannen våkner
Åmnøya lyser fint opp over nabofjorden fra Våga.









