mandag 16. februar 2015

Morgentimer

Lyst når en våkner og fint på kaia før båten går 7.25

Ut fra Tonnes har det blitt enda lysere - må en tur på dekk

Hestmannen strekker hals 

Telnestinden og Blokktinden

Så krysses polarsirkelen - uten at vi må døpes i isvann

Rødøyløva 

Gjennom Selsøyvik

Løva våkner

Ingen andre på dekk på denne tiden av året.

Friskt over Rødøyfjorden. Hvite fjell i Meløy. Må ta meg en tur en dag!

Solen kommer opp bak Sperstadtinden. Bare 10 min. igjen til kontoret.