Veldig dårlig tegn synes jeg - blåisen er fremme i februar. Da får solen tidlig tak om våren.
Fin plassering på kaia, mot Engabreen og Helgelandsbukken der Nordfjorden går inn fra Holandsfjorden
Ut Nordfjorden
Ved tunnelåpningen til Svartistunnelen
Tar av ved Glomen i Meløy. Skal på møte i Bodø, men har skiene i bilen...




