tirsdag 24. februar 2015

Nordover

Veldig dårlig tegn synes jeg - blåisen er fremme i februar. Da får solen tidlig tak om våren.

Fin plassering på kaia, mot Engabreen og Helgelandsbukken der Nordfjorden går inn fra Holandsfjorden

Ut Nordfjorden

Ved tunnelåpningen til Svartistunnelen

Tar av ved Glomen i Meløy. Skal på møte i Bodø, men har skiene i bilen...