Ute på et aldri så lite marathon - via Våga, Jektvik, Mo og i dag videre langs Norges nest største innsjø Røssvatnet til Hattfjelldal.
Her er det flere ledige hyttetomter ser det ut til. Overvannet gjør det kanskje litt utrivelig, men det er folk i vogna!
Langt vann og skikkelig fint vinterføre
En fin bekk
Fikk strukket litt på bena
Snart fremme.
I resepsjonen på rådhuset ble jeg møtt av Han Pus. Klar for å være med i Helgeland Regionråd med kommunestrukturprosjektet Nord-Helgeland






