fredag 20. februar 2015

Til Hattfjelldal

Ute på et aldri så lite marathon - via Våga, Jektvik, Mo og i dag videre langs Norges nest største innsjø Røssvatnet til Hattfjelldal.

Her er det flere ledige hyttetomter ser det ut til. Overvannet gjør det kanskje litt utrivelig, men det er folk i vogna!

Langt vann og skikkelig fint vinterføre

En fin bekk

Fikk strukket litt på bena

Snart fremme.

I resepsjonen på rådhuset ble jeg møtt av Han Pus. Klar for å være med i Helgeland Regionråd med kommunestrukturprosjektet Nord-Helgeland