tirsdag 23. desember 2014

Hjemme til jul - og for en velkomst!

Et voldsomt lysshow da jeg kom hjem

Skikkelig fest på Lovund i kveld


Julestemning på Kistneset

Noe av det flotteste jeg vet 


Ønsker meg en vidvinkellinse! 


Prøve seg litt frem med innstillinger, men det tar jo så lang tid å ta nordlysbilder.

Ørn


Denne gangen var det veldig fargerikt, ikke bare grønt

Et hjerte

Stjernekrig

Jørn måkte plass

Alle bildene er rett fra kameraet, ubehandlet. Stativ hadde jeg, heldigvis!