Et voldsomt lysshow da jeg kom hjem
Skikkelig fest på Lovund i kveld
Julestemning på Kistneset
Noe av det flotteste jeg vet
Ønsker meg en vidvinkellinse!
Prøve seg litt frem med innstillinger, men det tar jo så lang tid å ta nordlysbilder.
Ørn
Denne gangen var det veldig fargerikt, ikke bare grønt
Et hjerte
Stjernekrig
Jørn måkte plass
Alle bildene er rett fra kameraet, ubehandlet. Stativ hadde jeg, heldigvis!











