SPEKKHOGGER´N
MEST VANLIG I TEMPERERTE, KYSTNÆRE FARVANN. OG INNIMELLOM PÅ TUR UTASKJÆRS...
onsdag 24. desember 2014
God jul!
Se hvor fint vi fikk det til julefrokosten!
Ørn over alt. Da vi gikk i kajakkene litt senere holdt en til på skjæret like ved - uten å flytte seg
Greit å gjøre kajakkene klare før en skifter og blir kaldt. Minus fem kjennes godt på havflaten.
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden