onsdag 24. desember 2014

God jul!

Se hvor fint vi fikk det til julefrokosten!




Ørn over alt. Da vi gikk i kajakkene litt senere holdt en til på skjæret like ved - uten å flytte seg





Greit å gjøre kajakkene klare før en skifter og blir kaldt. Minus fem kjennes godt på havflaten.