Bare en venter til midt på dagen så ser en solen også
Ned Slåtterøysundet
På AIS står det at denne er kystvaktens, men den har ligget lenge så vi ville sjekke hva det var. Merket var malt over, og den lå bare med motoren i gang. Tangskjærere har nok kjøpt den og har den som base
Vi fikk se solen nede ved Gammholmen
Ble en lang tur, så det ble mørkere etterhvert selv om lyset holdt lenge på Tomma
Fint der oppe i Alderssundet
Nær Dønna nede ved Jespersholmen
Her holdt tangskjærerne på - ikke noe helgefri
Fornøyd med føret









