lørdag 13. desember 2014

Lang, fin padletur

Bare en venter til midt på dagen så ser en solen også

Ned Slåtterøysundet

På AIS står det at denne er kystvaktens, men den har ligget lenge så vi ville sjekke hva det var. Merket var malt over, og den lå bare med motoren i gang. Tangskjærere har nok kjøpt den og har den som base

Vi fikk se solen nede ved Gammholmen

Ble en lang tur, så det ble mørkere etterhvert selv om lyset holdt lenge på Tomma 

Fint der oppe i Alderssundet

Nær Dønna nede ved Jespersholmen

Her holdt tangskjærerne på - ikke noe helgefri  

Fornøyd med føret 

Et godt stykke hjem, så bare å sette fart før det blir helt mørkt. Skumringen tar tid - ingen fare