lørdag 13. desember 2014

Lørdag formiddag

Blir en fin dag

 Månen har ikke riktig gitt seg

Ottar spiser en feit torsk i fjæra

Lovund våkner til liv 

Silendene cruiser i sundet 

Elefanten på utrettelig vandring mot vest 

Noen reiser 

Litt snø på Tomma, men neppe toppturføre enda 

Det lysner stadig 

Omtrent midt på dagen her