onsdag 24. desember 2014

Vi padlet julen inn

Slår en hvilken som helst langrennsløype dette

Selv om roret er oppe for anledningen

Varme farger mot lyset, kalde pastellfarger i nord og vest

Jeg halser etter - blir noen fotopauser

Woops - litt isdannelse i valene - minus fem i dag

Solen gikk ned vest av Dønnamannen

Vi runder her nede - skal ikke langt ut

Baugen nordover igjen

Små isbrytere - må slå årene gjennom for å få tak

Kaldt på båtene - mitt ror var frosset

Jørn padler først gjennom

Jeg henger på

Merkelig at det ikke ble kaldt i båten

Pause før neste strekke

Kul råk

Spor

Slåtterøysundet

Snart mørkt etter at vi kom hjem. For en fin opptakt til julekvelden!