Slår en hvilken som helst langrennsløype dette
Selv om roret er oppe for anledningen
Varme farger mot lyset, kalde pastellfarger i nord og vest
Jeg halser etter - blir noen fotopauser
Woops - litt isdannelse i valene - minus fem i dag
Solen gikk ned vest av Dønnamannen
Vi runder her nede - skal ikke langt ut
Baugen nordover igjen
Små isbrytere - må slå årene gjennom for å få tak
Kaldt på båtene - mitt ror var frosset
Jørn padler først gjennom
Jeg henger på
Merkelig at det ikke ble kaldt i båten
Pause før neste strekke
Kul råk
Spor
Slåtterøysundet
Snart mørkt etter at vi kom hjem. For en fin opptakt til julekvelden!

















