Ikke godt å si hvor mange klokken er før det lir litt utpå
Innom Hansens for å vanne blomster. Skulle hatt med skøytene
Lyst og fint midt på øya også
Sjekker kaiene opp og nedover sundet
Denne har ligget alene siden Berit forsynte seg med landgang og landfeste for flere år siden
Det er temmelig friskt, selv om lyset ser varmt ut
Sjekker nordover også
Ingenting å bekymre seg over her heller
Fint å ha havn nedover her
Sydenfarere









