mandag 12. januar 2015

Nydelig vær - lokale variasjoner

På kaia hos Frode i morges fikk jeg nesten ikke puste i den iskalde og sterke vinden. På Onøy var det blikk stille?!

Hele skuta var iset ned.

Nå lysner det på båtturen igjen! Sto på dekk for å ta bilde i Rødøyfjorden da kapteinen ba en holde seg fast. Synes ikke det var så ille i dag, men nå står absolutt alt av hurtigbåter og ferger i området.

Men noe er på gang - det kom bare litt senere på dagen her i Rødøy.

Minus åtte og full storm om noen timer. Det kommer til å bli kjølig.