SPEKKHOGGER´N
MEST VANLIG I TEMPERERTE, KYSTNÆRE FARVANN. OG INNIMELLOM PÅ TUR UTASKJÆRS...
søndag 22. februar 2015
Ørn
Denne har merke på høyre klo - lurer på om vi har flere som er merket rundt her
Det er mye å løfte
Landingshjulene er trukket godt opp
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden