Snøfokk igjen
Gikk ut samtidig som det kom en eling
På Sørodden og elingen er her fremdeles
Mulig det ikke bare er en eling...? Får trekke inn i sofaen for å innkassere gull i Falun
Der klarnet det på Sjona
Og opphold mot Lovund
Vi fikk fint månelys av bare en liten sigd om kvelden






