mandag 23. februar 2015

Til jobb - via, via...

Siden bilen ble med blir det litt corny reisevei til jobb mandag morgen. Start 0615.

Heftig vind i Stokkvågen - må ringe MF Rødøy og be henne vente i Kilboghavn - om hun klarer å legge til

Det trekker litt ved Grønsvik også

Kystriksveien med Liatinden i nord

Hjarttinden på Aldra har fått rosa lyssetting

Snøfokk

Aldersundet er utrolig vakkert - selv i høy fart

Har vært på toppen her, men inn fra andre siden

Rakk ferga. Nå halvannen time forbi Telnestinden - min favorittur så langt.

Det blæs rundt Kvalhovet også

Nesten stille i Tjongsfjorden. Rommeldalen er en fantastisk halfpipe!

Tjong

Langåsdalen med de fine furuene, og fine, fine Blokktinden 

Yess, litt over fire timer og jeg er på jobb. Om en time bærer det ut igjen - en halvtime hver vei til et møte. Veien går i verdens flotteste natur, så det gjør ingenting!